שאלות נפוצות

קיבלתי הודעה, כיצד אוכל לקרוא אותה ?

לחיצה על כפתור "מערכת פניות", המופיע בסרגל הניווט העליון של המסך תוביל אותך לתיבת הדואר שלך, בה ניתן לצפות בכל הפניות שקיבלת.

היכן מופיעות ההודעות ששלחתי ?

לחיצה על הכפתור "מערכת הפניות" מאפשרת לך לנווט בין ההודעות ששלחת, מחקת או כאמור קיבלת. הפניות ששלחת יופיעו בתוך" תיבת פניות ששלחתי" רק אם בזמן שליחת הפניה סימנת v באפשרות " שמור עותק בתיקיית הפניות ששלחתי "

מהן טיוטות ?

תיבת הטיוטות משמשת לשמירת פניות שכתבת וטרם שלחת.

"אני בחופשה כרגע"

יצאת לחופשה ואינך רוצה לפספס פניות? לחץ/י על כפתור "הגדרות/התראות" (מופיע תחת "מערכת פניות" שבסרגל העליון של המסך). עם הכניסה ל"הגדרות " ניתן לכתוב הודעה חדשה או לבחור הודעה קיימת שתישלח אוטומטית לכל מי שיפנה אליך. ההודעה הקיימת במערכת היא זו: " אני בחופשה כרגע, אשמח לענות לפנייתך כשאחזור".

כיצד אני משנה את כתובת הדואר האלקטרוני או הסיסמה שלי ?

היכנס/י לאתר באמצעות הדואר האלקטרוני והסיסמה שלך. חפש/י את שלושת הקוביות האדומות המופיעות בסרגל הניווט הימני, מתחת לכותרת "שלב השלמת הכרטיס". לחיצה על כל אחת משלושת הקוביות תוביל אותך לדפי הכרטיס שמילאת בזמן הצטרפותכם לאתר. לחיצה על הקובייה הראשונה תוביל אותך לדף הראשון בו נמצאת גם כתובת הדואר האלקטרוני שלך וגם הסיסמה שלך. לחיצה על כפתור "לשינוי לחץ כאן", הממוקם משמאל לסעיף " כתובת דואר אלקטרוני/סיסמה", תוביל אותך לדף בו ניתן לשנות את הפרטים. לאחר השינוי יש ללחוץ על "שמור".

כיצד אוכל לערוך את הכרטיס שלי ?

כדי לערוך את הכרטיס שלך לחצ/י על כפתור " הכרטיס שלי" המופיע בסרגל הניווט העליון של המסך. פעולה זו תוביל לעמוד "עדכון פרטים", בו ניתן למחוק, להוסיף או לעדכן כל חלק של הפרופיל. לחיצה על כפתור "עריכה", המופיע משמאל לקטגוריה המבוקשת , תאפשר לך לערוך מחדש את הכרטיס. סיימת? לחץ/י על הכפתור "הצעד הבא" בתחתית העמוד והעדכונים שבצעת יישמרו.

איך אוכל להסתיר את כרטיס הביקור שלי?

לחץ/י על כפתור "שירות לחברים" הנמצא בסרגל הניווט העליון בראש הדף, ותגיע/י לכל אפשרויות העדכון. סיימת? לחץ/י על כפתור "העדפות הצגת הכרטיס", ( נמצא בעמודה השמאלית התחתונה) ותגיע/י לעמוד בו ניתן להגדיר את רמת הצגת הכרטיס שלך. קופידון מציע לך לשים לב לעובדה, שחברים המאפשרים הצגה רחבה יותר של הכרטיס שלהם בכל הקטגוריות, מגדילים את כמות הפניות.

מהי חסימה?

אם אינך מעוניין/ת לקבל פניות מחבר/ה מסוים באתר ניתן לחסום את הקשר בינו ובינכם באתר.

כיצד ניתן לחסום חבר/ה שעימו לא ארצה להיות בקשר?

היכנס/י לפנייה שאותו חבר שברצונכם לחסום שלח אליכם, ולחצ/י על הכפתור "חסום".
כדי לחדש את הקשר בינכם ולאפשר לחבר/ה לפנות אליך שוב, יש לגשת ל "רשימות" משם ל "חברים שחסמת" ואחר-כך למחוק אותו מ"רשימת החסומים" שלך.

הפתעות

שירות "הפתעות" אינו פעיל יותר בקופידון.

אנו ממליצים להמשיך ולהפתיע בדרכים הבאות:
שליחת הודעות >> אם אתם מוכנים לקחת עוד צעד ולהוכיח שאתם רציניים - זה הזמן לשלוח הודעה עם מסר אישי.
שליחת חיצים >> הדרך המהירה והמשעשעת להביע התעניינות באחד החברים באתר.

מהו חץ, וכיצד ניתן לשלוח חץ לחבר/ה?

חץ הוא משפט שנון וקולע שנמצא בתוך מערכת הפניות. ניתן לשלוח פנייה ולצרף את אחד החצים, כלומר אחד המשפטים הקולעים מהרשימה. נגמרו לך המילים? החצים שהכנו בעבורך יעשו בשבילך את העבודה...

מהן "רשימות" וכיצד אוכל להשתמש בהן?

ה"רשימות" מכילות בתוכן תיקיות הקשורות ל"מערכת הפניות שלך" כדוגמת חברים שיזמו איתך שיחה אחד על אחד, רשימת מועדפים, חברים שחסמת וכ'ו.
ניתן למחוק או להוסיף חברים לכל אחת מהרשימות ולצפות בהן בכל עת.

מהם יתרונות החידוש האוטומטי של המנוי?

החידוש האוטומטי מאפשר לך ליהנות משירות רציף ללא הפסקות, ולקבל מחיר חידוש מוזל.

כיצד ניתן לבטל חידוש אוטומטי?

על מנת לבטל את החידוש האוטומטי יש להיכנס ל שירות לחברים בתפריט הניווט העליון.

מה הן תמונות פרטיות?

תמונה פרטית ניתן לראות רק אם בעל התמונה בחר לצרף אותה בפניה ששלח. אם ברשותך תמונה פרטית תוכל לשלוח אותה לחבר על ידי סימון V בחלק התחתון של הפנייה לחבר.

מושגי חברות בסיסיים

הכרויות ואהבה